16 februarie 2012

Ouă umplute


Nu prepar foarte des ouă umplute, nu suntem mari fani doar asa din când țn când.
De data asta am umplut doar 3 ouă, pentru 2 persoane este mai mult decat suficient.


Am folosit urmatoarele ingrediente:
  • 4 ouă (din care unul pentru maioneză)
  • o ceapă mică
  • un ficat de pasăre
  • un castravete murat
  • pătrunjel
  • unt
  • măsline negre pentru decor
  • ulei
  • mustar
  • 2 linguri de smântană
  • sare, piper
Am pus ouăle la fiert, după ce au fiert bine le-am pus în apă rece la răcit.
Între timp, am pregătit ficatul exact ca și la mâncarea cu ficățel de pasăre: am călit ceapa, am fiert-o și am adaugat la final ficatul pe care l-am fiert impreună cu ceapa 10 minute.
Castravetele murat se taie foarte mărunt și se stoarce bine de apă.
Dupa ce am curațat ouăle, le-am tăiat în două si am scos galbenușul la fiecare.

Am pus într-o farfurie: gălbenușurile fierte, ficatul cu sosul de ceapă, castravetele stors, pătrunjelul tăiat mărunt, puțin unt, sare, piper. Le-am pisat bine și le-am amestecat pănă a devenit o compoziție cremoasă.
Am umplut ouăle cu aceasta compoziție și le-am lăsat deoparte, să se "odihnească".
...Asta până fac maioneza.
Am facut maioneza cu un galbenus de ou, sare, puțin mustar și ulei.
La final am adăugat si smântana și am pus-o ca o patură peste ouă.
Am decorat cu măsline negre și... la masăăă!





Să aveți poftă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu