27 aprilie 2012

Mâncare de gulii

- Recomandat de la 9 luni -

Gulia place în general bebelușilor, se poate introduce de la 6 luni în alimentație, însă, acest fel de mâncare pentru că conține, printre altele și smântână, se recomandă de la 9 luni.
Nu stiam cum sa ii spun acestul fel de mancare...gulie scazuta..sau altfel..? Până la urmă, i-am zis simplu, mâncare de gulii și sper să placă și bebelușilor voștri.


Am facut cât să mănânce o dată:

  • 1/2 gulie rasă
  • 1/2 morcov ras
  • 1 fir de ceapă verde (sau praz) tăiată mărunt
  • 1 bucată piept de curcan sau de pui
  • 1 felie de unt
  • 1 lingură smântână

Se pune într-o cratiță untul, când este topit se adaugă ceapa și morcovul. Se sotează 2 minute, se pune  și carnea, se mai lasă puțin întorcând-o pe ambele parți și se adaugă apă cât sa o acopere bine.
Când apa începe să fiarbă, se adaugă gulia și orezul, și se lasă cu capac, la foc mic până când scade apa.


v

La sfârsit se adauga o lingură de smântână și se amestecă. Eu am scos carnea, am taiat-o mărunt și am mai pus o linguriță de smântâna în farfurie.


Să aveți copii sănătoși și mâncăcioși.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu