28 iunie 2012

Paste cu somon afumat si rucola



Nu-i așa că sunt frumoase culorile din farfurie? 


Ingrediente pentru 2 porții:

  • 200 g paste
  • 200 g somon afumat
  • 4 căței de usturoi
  • 10 roșii cherry
  • o mână de frunze de rucola
  • 100 ml vin alb sec
  • oregano
  • 1 lingură ulei de măsline
  • piper negru
  • sare pentru apa în care fierb pastele

Se pun pastele la fiert în apa cu sare și se fierb conform instrucțiunilor de pe pachet.

Se pune uleiul la încins, împreună cu usturoiul zdrobit, se lasă câteva minute la foc mic amestecând, fără să se prăjească.


Se adaugă somonul tăiat fâșii, nu prea mici.


Se amestecă un minut și se adaugă rosiile cherry tăiate în sferturi. 


Se amestecă câteva minute, se dă focul mare și se adaugă vinul. Se lasă să scadă sosul și se adaugă pastele fierte, rucola, piper, oregano, și cateva linguri din apa în care au fiert pastele. Eu nu am mai pus sare, era destul de sărat somonul.


Se lasă puțin la foc mediu amestecând în continuare pentru a se combina aromele...
...Si se servesc fierbinți, cu parmezan deasupra și un vin alb sec.


Să aveți poftă mare!

2 comentarii:

  1. Am incercat si eu si au iesit delicioase!!! L-am impresionat si pe sotul meu :).
    Multumim pentru retetele minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult! Pastele sunt buuuneee :)
      Si eu multumesc pentru apreciere!
      Toate cele bune!

      Ștergere